8 juli 2009

bilder från under veckan,,,

I tisdags blev det chicken naggest men på ett andulunda sett vilket blev skitt gott ska vi verkligen göra om ... skivade kykling feler sen grydda som du vill sen så la man ner kyklingen i ett upp vispat ägg sen ner i sesamfrön ochsen i stek pannan med lite olja 7 min på vardra sida broende på hur tjocka domär ... men skitt med med en sallad och taziki till testa!
Här är vi på kläda för att Wille skulle på sin 10 månaders kontroll stora kille.. och så var vi ju tvungen att visa den nya kepsen satt!




Själv så har man börjat träna men det ille då min kropp inte vissa på vågen en bara går upp och älsklingen säger det är muskler ...då blir jag lite funder sam som ja inte ens elelr kunde knäppa knappen men jag kunde inte sitta mig på en stoll uttan att knappen närstan sköts i väg nu efter att inte ha tränat på 2 veckor och äter minimlat med kolhydrater så har jag nu kommit i dom igen samt sitter dom lite lösa hjipppi ...

Inga kommentarer: