11 juli 2009

många läsare = glad

Kan inte bli gladere när jag ser att mitt antal besöka över för varje dag som går...

Vad händer idag då var utte och gick i går över en timme skitt skönt så det var bara posetift... men en sakt som vi har märkt för länge sen är att jag går väldigt innåt med fötterana så i dag blir det att kolla på sko inlägg på stedium får se om vi hittar någe som passar och attdet hjälper mig någe så man inte slänger utt så mycket på någe som inte ger mig någe hjälp att stödja upp så några par skor ska med så vi kan testa som jag bytter så ofta skor har ju aldrig samma varje dag ... for dom måste passa som flesta .....nåja ska ge deten chans i allafall så i dag blir det apotekt sam sko inlägg.

1 kommentar:

http://www.skotornet.se/blogg sa...

hej, hur menar du med att du går inåt? är det tårna som pekar inåt eller är det insidan av skorna som slits mest?

Jag kanske har något tips till dig..