14 augusti 2009

399 inlägget

Natten är någe man inte vill snacka om... wille vaknadecassi vaknade båda sov elelr skulle sova i våran säng men så klart låg ingen av dom stilla så fick dom att somna i sina sänga men tidig morgon och har inte drukigt kaffe på två dagar så kan ju vara det att man blir små grinig samt mitt humör har ändras kanske är någe som är på väg som gör det hella.

Så nu har man små bråkat med mannen så han behövde gå utt, han har fått det han har velat med träningen och han vill att vi ändra kost aa kanske inte är så konstigt med det kan ju bara bli bättre men min funder är kommer det bli en stor skilnad ekonomisk nu när man inte är stenrik och kan handla allt man vill . Jag förstår honom men han verkar inte förstå min oro med allt som har med pengar att göra jag kan inte skriva in mig rikigt än ska göra det nästa fredag när min mamma ledig het är slut men det kan ju dröja innan jag äns får någe som jag inte får stämpla för att jag inte har jobbat 80 på mindre än ett hålv år hur fan på ren svendak ska jag få hop det?

Derför blir jag så trött på allt som jag måste tänka på tänker redan så järnar går i 10000000 i min.. skitt jobbigt vill nu bara att han förstår...

1 kommentar:

SusannaT sa...

skriv in dig på af direkt dina dagar e slut. och du har ju dessutom jobbat mer än 6 månader. så HAR du rätt till alfa.. men om inte så får du gå max 3 månader utan pengar sen sätts du i en jobbsökargrej. och då får du aktivitetsstöd. hur mkt man får där e olika. minsta man får är 177kr per dag. sälj så mkt ni kan. får ni extra i fickan och så får ni bort saker ni inte egentligen använder. det ordnar sig. kolla ba på oss. sommaren har varit ett rent helvete. men vi har varandra och hälsan. :)