12 augusti 2009

en trött mamma

Trött är bara för namnet i dag så seg först så kom cassi kl 00 och kröpner men hon la sig inge vider så jag gick tillbaka till hennes rum och la henne trode inte att honskulle vilja men sen sov hon för natten... tänk att hon vågade gå själv runt i våran kol svarta läghet själv... måste bara betyda att hon känner sig säker .annars hade ho nog stä,llt sig och gappat ..

Nåja denlilles tur var någon gång efter 3 han inte eller såg kl inge vidare.. så han ville först inte sova mannen han sover bra wille knöllade på mig och jag kan inte sova när man har en som ligger med fötterna i ansikte eller en arm som kommer farande ...och han sover på mina kuddar han sover närmast mig och så mannen som ligger typ som själv har två kuddar för sig själv... blir så trött på att han kan sova och inte jag och så säger mannen att det är myssigt i bland när dom sover inne hos oss men han kan ju sova så natten har varit så där sen råge på det så hade vi en fluga som surrade i örat på mig skitt jobbigt och ireterande som fan och så varmt i mellan ått...

Nåja slut klagat på deta.

Själv sitter jag och mår halv pytton hoppas det snart går över eller är det roliga veckan som är på ge har haft så konstiga syntom på deta nu månad efter måand ... mannen tränr kommer snart hem och wille sover och cassi kollar på barn program.

Inga kommentarer: