27 september 2009

fika hos morfar

Vi var över till min pappa som i går sönd ....och där serverades det inte så där nyttig fika men så gott det var daimtårta samt någe mera med mörk choklad över drag så gott och så klart grädde men både mannenoch jag reagerade på att den smakade skitt gott inte grädd smak någe annat kanske hade haft i någe som gjorde den så god.

nåja vi var där i några timmar tills vi märkte att kl vart mycket och vi var ju tvungen att laga någe mat oxå så vi åkte hem precis när jag hade hält i pastan i kastrullen som står och kokar ringer farmor och säger att hon har mat till oss som jag då har suttit och dreglat över ...så det fick bli pasta till cassi och kykling och ris till oss.

så det tackar man för ...

barnene somnade innan esamma mamma söker.så det satt man och såg på men det är fan inte roligt när det som mest bara ut sendete dom titttar på så... men sen så var mina ögon röd sprängda så det var bara att gå och lägga sig och lillen sov i sin säng i hella natten till kl var 05.56 då tog jag upp honom sen kom cassi med efter någon halv timme.


Så nu är frukosten klar ska försöka söka nr tilll mvc.. sen ska jag ringa och fråga lite om hur jag ska skriva på inkomsten på dagis... så det kan skickas in.



Tråkigt att man itne har några bilder eller någe roligta att skriva men det kan jag lova det kommer framöver.... hihihih

Inga kommentarer: