1 oktober 2009

Torsdag

Denna vecka har lill mannen får vara hemma med oss ... myssigt samtdigt som han blir så raslös.
Att lämna cass ipå dagis uttan oss är svårt än hon gråter närstan innan man har fått av henne kläderna och sen får man bara lämna över och gå men det kanske gör över med tiden men det är kämpigt varje gång.


Mannen och jag har gjort en massa ärende som att ha handlat klart julklapparna är så jäkla skönt det är klart inslaget och allt så det kan itne bli bättre förutom våran nya dator stor som köptes i dag som vi satt som arslen på den gammla klapp stollen så deta har rygg stöd som stödjer ryggen så nu kanske man minskar ont i ryggen .


Mannen jobbar nu började för 12 min sen vill att han ligger och håller om mig men det gör han snart... får se om man kan somna tidigt eller om det blir sent i dag som jag fick sova lite påeftermiddagen vilket jag inte gör men kroppen skriker sov sov så det är det man då för göra.

Våra hund grannar ska snart får hem sin lill babys mera korekt är det i morgon fredag.
Deras lill barnie vet inte rikigt hur det stavar men det är ett myssigt namn.
Så jag hoppas ni får det myssigt med eran lilla krabat så får vi en dag kanske få se den!!

Nä nu är det cola som häller så hej svejs så länge så skriver man lite senare.

Inga kommentarer: