7 september 2009

Första skoldagen.

i dag var det första inskonings dagen på dagis för båda mina älskade barn och bra gick det men för första gången på veckor så sov lill mannen över kl 7 och ljust den dagen måste vi vecka honom känndes inge vidare... men frukosten klar och alt är klart för att åka till dagis ,, jag vet att vi har dagiset på andra sidan gatan men hade lite vi skulle göra så det var lättare att ta bilden ... Efter dagis så for vi hem och mannen till knäckarn sen kom han lunchen blev det pankakor sän fick vi främande av Dannes kompis med fam så det blev fika med tårta ..väll dom hade åkt så kom nästa granne över på fika lika trevligt att träffa b¨da fam ... så nu sover båda barnene och jag ska själv gå och lägga mig och sova för det är slittet för oss föräldra som för barn..

I morgon tidag så ska jag och fam till dagis först sen efter det ska vi ner på stan och redan kolla på julklappar och lite kläder till barnene så sen har jag möte kl 10,15 med ams.se så får se vad dom säger... nåja inge mera att tillägna så hej och sov gott!

Inga kommentarer: