2 september 2009

Min födelse dag idag 24 år !

Sista dagen du låg i mammas mage... i morgon blir min plutt här hemm 1 år och för 1 år sen idag fick jag då ta och bestäma om han skulle föddas som idag på min födelsedag eller få en egen och en egen fick han .
Kan inte tänka mig att ett år kan gå så fort han skulle ju vara babys länge ju men itne det heller. nu ska han börja på dagis nästa vecka. och snart går han och springer runt med syrran ..

I morgon är det öppet hus på dagiset barnene ska börja på så farmor och danne ska följa med och kolla in för mannen missade i tisdag och farfor är nog lite nyfiken och sen är det bra om det skulel bli hon som hämtar någon gång så vet hon vad det är för ställe.

Ska bli och till och baka lite här hemma dom närmsta dagarna som bli lite folk hemma som det är kalas på Söndag för mig och mannen men mäst för min älskade pojke.

Mannen jobbade över i dag han kom inte hem förens kl var någe vid 18.30 men med sig hem mera än potatis hade han köpt en blåbärs tårta den var kanon god så vi fick lite av den innan barnen sover och det räker till lill mannen i morgon som blir ett så han ska få sin present av oss i mogron sen får han ju på söndag... nä dax och snoss kudde alla andra sover uttom jag som vanligt men mannne är ju sjuk och barnen fick socker för sent i dag men det är vårat fel så här kan man ju inte sitta bättre att sova ..

Inga kommentarer: