2 september 2009

Min plutt är ett år i dag.

tänkt dig nu för exakt ett år sen samma tid som nu så stod jag på förlossnings avd och väntade på att dom skulle öppna dörren så man fick komma och bli undersökt samt få ett eget rum som jag skulle bli i gång satt så det tog lite tid ellionor som hade jätte mig dropp under sommaren fick då äran att sätta i min kanyl i handen och det gick bra .




Strax där efter visade dom oss vårat rum samma rum som jag födde min dotter för då 14 månader sen ... sal nr 10 tror jag den heter. ''Den har löv i taket som man stirrar sig blind på.



Droppet droppade och värkarna kom allt tätare det var knappt att pappa kunde springa till kiosken för handa sig en maka som han var redan hungrig det var tur att han gick när han gjorde för när han han äta upp maka så tog det riktigt fart på värkarna.

Tiden den gick fort och nu hade man mera kontroll på allt med värkar och andning samt vårat sett att arbeta tillsammans...

fortsättning senare.

1 kommentar:

MamTezz sa...

Tackar =)
En tik är hon!

socker söt dotter..=)ska kika mer på din sida sen, den är jättefin!

Ha en bra dag!