24 september 2009

Skitt natt

i går torsdag hade jag fremnade av J och det var kkanon trevligt vi ått ihop sen scrapade vi lite din blev skitt fin gumman! Hoppas du kom hem okki du glömde colan på diskbänken.

Näja han knappt låsa dörrene fter henne så hör jag bara hur wille skriker och är snoruig (skitt tänkte jag nu är dom sjuka..)

Tog upp honom och cassi satte sig bredvid själv mant gick hon till sin säng så sov hon.. Meddans ville fick lite alvedon för tänder och kändes han varm. HAn somnade om i sin säng och sov där till oc från mellan 21.30 till 01.30 så jag fick springa en gång i halv timmen skkitt jobbigt och mannen kommer snart hem från att jobba nat..

Men efter kl 1 fick jag nog tog in lill mannen till oss och där har han fått leggat men vad han är orolig snorrig krypper i helle honom ser det utt som så nu i morse vaknade han kl 6 bara att kliva upp och cassi har jag hört lite hostig sam snorig så kanske är någe på ge här hemma hos barnene ... ( tråkigt) )=

Inga kommentarer: