22 september 2009

Tisdag= lämna på dagis

I dag kom dagen vi har väntat på lämna barnene på dagis. själva och vi föräldrar ska gå hem.



Vi kom in i kapp rummet och hängde av oss kläderna kännde redan att cassi var lite fundersam som jagi nte tog av mig jackan uttan tog på mig den .



Så när jag skulel gå så kom tårarna och mamma ropandet vilket är skitt jobbigt på råge på det börjar wille med och vill till mig lärarna säger att jag ska säga hej då och sen gå ochdom tar dom vilket käns änu värre men det kanske är ett måste får det ska funka på dagis.



Har haft tel i närheten och trodde den skulle ringa redna och vi redan har sprungit ditt men inte alls kl är nu 12.14 och dom har inte ringt än så vi ska hämta dom kl 14 så det ska bli roligt att se deras miner när man kommer och hämtar dom i dag blir det bilen och jag vet att vi bor så nära man bara kan man det regnar utt och vagen tog vi med hem så det är lättare att ta bilen .

Inga kommentarer: