13 december 2009

hemma denna vecka med (Varning för känsliga.)

Fan gick och la mig skalpigt för att få sova så jag orkade sjuklingen själv ska ta barnen varje morgon så kl stod på 22.20 när sägen kallade på en och så klart så var det någe som hände Cassadnra vakade kl 23.58 roppandes på mig trodde det var nappen men känner att någe är fel och springer in och så sitter hon där och mår illa och kräks.

Bara att riva upp henne in i duschen slänga i gång en tvätt på lakan och sen bädda nytt ville ringa till mannen men så klart ligger den mobilen kvar i hallen.

så båda barnen var vakna kl 01.45 gick båda till sina sängar kl 02,00 kliver mannen in ... förklarar länget trodde det skulle lunga ner sig men inte det heller två timmar senare så roppar hon på mig jag skuttar och ligger hella tiden på hel spänd. kommer in lite släm hade kommit så sen var det borta sen somnade hon om och då var kl ca 4 sen kl 6 var det dax ingen men inge fara han precis tvinga henne till hinken eller hinken till henne.
sen nu kl 7.30 så hörde jag inge men det var ingen fara men jag vågar inte ge henne någe att äta som hon forfaraandre kräks. kanske bara ska ge lite flyttade . '

Jag hoppas det går över snart och mannen jobbar varje dag nu ända fram till jul afton så han har inte tid att bli sjuk men jag orkar inte ta hand om två barn samt mig och baby nr 3 om jag åker på någe.

Och sen då så har dom lusse firrade på tisdag vilket då cassadra inte kan gå på som vi måste stanna inne i 48 timmar sen sista illamåendet kom så får se om det ger sig eller om det forsätter ska googla lite på maginflensan ....

Inga kommentarer: