18 december 2009

lite bättre nu

Fan 3 av 4 har legat mera eller mindre i maginflens så peppa peppa ta i trä at man inte själv åker på det ... fan skulle inte passa sig nu men om jag skulle få skulle jag ha fått det redan vid det a lager.

I går var vi hem till Dannes syster som blev 30 så grattis! Så det bjöds på smörgås tårta och glass och kakor vilket var gott och streesigt blev det som mannen skulle jobba kl 20 så han han väll knappt till jobbet i tid.

Vi i våran släkt brukar inte köpa någe till oss äldre bara julklappar till små barn så i år är det våra samt min syster då som får men vi brukar alltid ge någe som en blomma eller en vin korg eller någe kort som är förstorat på barnen så i år blir det en cd skiva med barn kort så det är vad man satt med i natt och jag hoppas jag hinner ta med en till min mormor och morfar i dag så dom kan få sin samt morfar får sin maripan gris som han får varje år ...

så senare i kväll kommer hund grannarna upp på peppa kaka och kaffe ... ska bli trevligt .
Och i morgon kanske wille och cassis extra gud moder på besök innan jullen kommer innan för dörren

En sista sak fan i går när jag gick och la mig tod termotern på 16- fan vad kallt stannar nog inne så mycket jagk an i dag. går itne utt mera än behövs

Inga kommentarer: