21 januari 2010

kan vi ha försvinnit

I dag så gick jag i tid till dagis men det tog väll tiden att komma hem. ... vilket då gjorde man orolig som F*n hemma ...

Jag fasnade först och snackade med dagis lärarna sen så fasnade jag med bella och vi snackade på så kl drog i väg och hennes man hade börjat sökt efter henne på mobilen och jag hade inte min med mig. men när hon kolla sin mobil var kl 15.30 o barnen slutar kl 14.
Vi gick ått var sitt håll väll på vägen träffade jag på en vännina stannade och snackade med henne väll står där så kommer nästa som man känner ... så då fasnade man lite längre .. väll man kunde gå så vart kl lite över 16 innan man klev innaför dörren och mannen var så orolig hade ringt dagis och frågat om man var kvar men nä där i från hadem an gått. sen så ringde han sin mamma om jag hade gott till henne och hans tankar for runt i lilla huvodet. men väll hemma så var han myssig ,,,han hade varit orlig och trodde det hade hänt mig eller cassi eller barnent i mag så jag inte kunde ringa men så det får man inte göra om allså ,,,måste ta med mobilen nu så han kan nå mig.


Satt och funder mycekt på vad man väntar på i magen och tankar går väll till tjej efter att man har mått och magen växer som den gör men ul säger någe annat att det kanske blir en pojke ring teste säger två saker så nu varj ag tvunge att testa den tredje och det var kinaesiskt utt räknare och det visar sig då på min ålder och allt att det blir en kille till frå se om den stämer om några veckor när den vill komma utt. sen hjärt ljudet som ska lyssnas på nästa vecka.

Inga kommentarer: