23 januari 2010

trött seg vad mera kan man vara ?

Somnade tidigt i går i soffan som vanlig som mannen satt vid dator och höll på ögonnen orkade inte vara vaken mera och kroppen är hellt paj på kvällarna orkar inte äns lyfta upp bena eller någe för det gör så ont i fogarna.

så jag gick och la mig och sen så sov jag vidare och vaknade kl 6 för då ville cassi kolla på tv vilket jagi nte tycker for hon springer bara fram och tillbaka till oss. kl 7 vaknade den andre med och så d så berättade jag att jag hade sovit illa samt sprungit till barnen under natten vilket han slipper som han ligger innerst. så han gick upp och jag låg kvar fast man fick sova till kl 9 så skänner jag nu som kl är snart 11 är lika trött och kroppen värker.

i bland önskar jag bara att mannen själv kan få känna på hur det är att gå som gradvid samt då få ont i kroppen till och från .

Inga kommentarer: