15 april 2010

barn morskan

I dag var vi till teres och gjorde hb i gen vilket blir varannan vecka för att kolla mitt järn som går upp och ner men nu för två veckor sen så låg det på 107 och nu i dag är det på 105 allt över 90 så slipper jag ta blod prov vilket jag tycker är skönt som jag hatar nålar. Jag berättade att jag hade så ont när jag sitter samt då går mycket eller bara gåt till och från dagis att jag inte äns kan vända mig i sängen uttan att jag dör nästan så hon ringde till förlossningen fråade om jag kunde få komma till en och få aktiepunktur så i morgon redan ska jag till ellinor som hon heter kanon dukigt som ska göra det på mig hon stack mig mycket när jag väntade wille som jag låg innen med dropp med järn så hon kännde till och med i gen mitt namn så det märks om hon kommer i håg en ...

Inga kommentarer: