17 april 2010

glömde

I fredags så for jag till förlossningen för att få aktepunktur och sen vart man som vanligt fick springa runt samt att man inte fanns regestread som ny patient så jag fick springa runt för att betala på gyn sen till förlossningen . väl med nålarna så tre i varje öra vilket gjorde skit ont samt sen i ryggen och hon tryckte på såna punkter jag trodde jag skulle dö för det gjorde så ont men sen fick man sitta där bara men till slut så satt jag nästan sovandes för det tog verkligen.. men väl hemma sen så tror jag inte det är hellt är foglossning utan åderbrock som man kan få måste prata med min barn morska om det det för det gör skitt ont. och i öronen sitter senaps frön som skulle vara bra för foglossning.

Väl där möter jag då ellinor som ska utföra deta med massor av nålar och väl där hör jag mitt namn ropas 3 gånger man inte ´kan det vara någon där jag känner som roppar på mig säger till någon sköterska.
Men det vissar sig att det är en kompis till mig som stor och roppar på mig ... hon var inne för det var dax så grattis gumman för den har nog tittat utt nu helgen i allafall .

Efter besöket så åkte vi till min mormor och morfar och sen vidare hem .sen har vi varit hemma hela tiden bara varit i går lördag var en skön dag än då inga krav vilket är skönt barnen skötte sig rätt bra ändå ...
Men i dag är det söndag och då kanske min pappa och hans fru kommer över på fika samt bussar med barnen.

Inga kommentarer: