24 april 2010

forsättningen följer

Det bara fortsätter kan det aldrig sluta ...
Mannen åkte till vård centralen och väll där hade han en hög sänka så det vet vi inte varför eoch inte dom heller men hade han över 38.5 i lördag måste han till akuten för mera tester men ingen feber än men hans huvod är så jobbig för honom är det nacken är det någe annat som ligger och spökar ingen som vet.

Wille har ju mått illa men idag har han fått behålla allt som han har drukigt samt då en liten macka men han har hög feber is tället i dag cassi är väll trött efter allt och sover ljust nu jag tvättar och försöker hålla det rätt oki hemma så hemmet inte för faller men jag känner mig trött sliten arg trött har ont över allt i kroppen men vad gör man inte för sin familj som jag är älskar över allt .men i natt så har man inte fått sovit någe mera än några min i streck för det är antinge cassi eller wille som roppar eller gråter eller behöver medicin...

Inga kommentarer: