22 april 2010

I går tordag så hade vi främnade över på lätt lunch vilket var trevligt men mannen vart dålig mott slutet som vart mindre roligt väll hämtat på dagis så hade cassi somnat på boby car och sovit sittandes vilket inte är lätt så hon hade sovit inne sen ca 45 min vilket inte brukar hända väll hemma vart det lite mellis och film efter det så lågg danne och cassi med wille och jag är friska eller var friska i går.

I dag är det fredag och natten har varit lång cassi hade 38 grad danne 39.4 så men sen i dag så har wille fått någe så han kräks men jag vet han jar ju haft hosta länge med slem kanske det som är på väg upp så det är jag än så länge som lever men det är väll min tur sen men deta är då inge roligt allt

Ska bli skönt att barnen ska vara lediga kanske 3 månader från dagis i sommmar då kanske vi får vara lite mera friska.

Inga kommentarer: