21 juli 2010

naten som var

Natten idag var hellt oki gav lille mat kl 23 sen vaknade han nästa vid kl 4.30 så det var skönt att få sova så många timmar sen fick han mat och vaknade inte förrens mannen skulle gå och då var kl 7.45 så jag kände mig utt villad men ljust nu i denna skrivande stund så behöver jag komma här ifrån maxi har gnällt mest hella dagen har inte fått honom att sova mera än några minuter tills dom andra två skriker till eller tappar någe i golvet... känner verkligen att det sa bli så skönt att få ha dom på dagis igen om 1½ vecka.. både för dom och maxis skulle inte minst min .. skulle video blogga idag men jag får inte någon bild? tråkigt.

Det ska komma dagens recept ska ta kort och ladda upp hej så länge... här kommer bilder från gradivetetn för vecka för vecka.

Inga kommentarer: