15 september 2010

amnings fråga.

Amningn hur går det?

Skitt kanske eller ska man säga att man slutar eller vad?

Under en hel vecka så har jag slutat mera och mera att ge bröstet till maxi och mitt hjärta gång sunder i 1000000 bitar jag vet inte om mitt beslut är det är det rätta eller om jag ska förska i gen men en dagen känns det rätt att sluta för jag inte har nog till honom ger mera bara för en tröst och närhet... han använder napp och i bland känns det som att få hans när het är det ända som går geom brösten men att jag och danne finns dör för honom ska ju räcka uttan brösten...

Det sköna nu med ersättning är ju att jag slipper vara hemma honom hella dagarna mannen kan passa honom jag kan gå på dieter om jag så vill inte att det gör honom skada.

Varför har jag såna skuldskänslor har haft det till och från men nu ställer jag mig frågan om jag gör det rätta han är bara snart 4 månader.

och nu är det snart är det ju dax för att ge smack protioner vilket med i sin tur är skönt så det kanske blir bättre med tiden får man hoppas.

Inga kommentarer: