14 september 2010

varför

Drömmen av att skaffa sig en dröm familj Har man haft sen man var liten och i dag är den san en 3 barn samma som älskar sin familj i massor och jag är stolt över den .

Önskar att man kunnde stanna tiden för att njuta och bara var men dagen den flygger föbi en och dagen är slut och natten är kommen .

Kännslan att vara en dålig mamma är över en hlla tiden orken och lusten att göra saker är på noll vilket är tråkigt är det kanske jag som måste komma utt och känna mig mera levande kanske för att orka göra saker och känna glädjen för den är som borta i bland.
Jag hatar att man blir så arg för ingeting och det går utt över dom som ine har gjort någe men sen att man inte lyssar på en vadm an säger även omman säger saker över 100 gånger så testas man 1000 gånger mera än vanligt... varför?

Hur gör du för att orka din dag eller är era dagar som en solig dag? Eller har ni som en själv bra och dåliga dagar men varför hör man aldrig det dåliga hos andra? Är man rädd för att bli dömd som dålig mamma eller vad är det som gör att man inte hör någe? Jag kan ersänna att jag har dåliga dagar med barnen vilket gör det svårt i bland att hålla humöret uppe så vad ska man göra för att orka?

Inga kommentarer: