6 oktober 2010

är jag arg eller inte?

Fan 1½ vecka sen jag vann overallen till maxi óch den har inte kommit än ... hur fan kan det vara möjligt men sen idag fick jag nog sms till dom och det vissade sig att hon har inte äns lagt den på posten än tankarna gick att man hade blivit blåst men hon hade inte tittat att hon hade fått pengar eller så så nu i dag skulle hon springa och lägga på och så i sms står det om jag är arg på henne eller dom så fan är det klart man är .


Trodde jag hade blivit blåst på pengar och overall . så den hinner i väll ite komma innan fredag så nu år man se vad man ger för omdöma skulle jag skriva vad som har hänt så är det nog ingen som vill köpa av dom igen . Men när jag skulle skicka in pengar var det jag som var tvungen att maila om bankkonto vilket med är deras jobb att göra när man säljer samt kanske meddela att man har skrickat samt tagit i mott pengar men inge av det har hänt i deta fall.

Så ska man sälja eller köpa skött det snyggt.

Inga kommentarer: