4 oktober 2010

går som en gammal tant

Jag går som en gammal gumma idag frågan var om jag skulle stanna hemma i stället för att följa med och handla och varför kanske ni undra. Jag har en sån förbannan tränings värk i morrse trodde jag att jag hade blivit överkörd av en stor buss eller någe ... Jag hade hemma träning i går mannen hjälper mig lite så man kommer i gång men vad fan vad det känns och det gjorde det redan i går och i dag kan jag inte göra någe kan inte gå normalt eller sitta med böjda ben ... och det posetiva är att i morgon är det armar som ska köras så då blir det inte ben men då kan man väll inte röra sig allts på onsdag om det känns så här i dag.

Nu ska fan kg bort.....

I dag är det kanel bullens dag vilket har firras med bulle för barnen samt farmor. själv tittade man på med en skål kvarg i stället ...
Så nu väntar man på mannen som ska komma hem från träningen så ksa vi äta lite sen blir det ullared på tv så hej så länge.

Inga kommentarer: