13 oktober 2010

tandläkar besök =inställt

I dag hade man en tid att passa vilke är ovanligt men stressen fans där inom en men så väll hos tandläkarn så var jag tidig och satt över min tid med 15 min och gick fram och frågade om det var för sent eller så men det visade sig att dom hade skickat utt ett kort men ändrad tid vilket inte kom med ändrade tiden så det vart inge borrande i dag så jag gick och handlade lite mera julklappar vilket inte behövs men det är lite roligt när man känner att man kan få ge någe extra i jul . i samma veva trevadde jag på min mormor och morar så en fika med dom sen så vart det hårshampoo och balsam sköpt hos slalong framtid ch en tid för hucod massage samt en klippning så det ska bli skönt att unna sig själv. SEn hoppas jag mina pengar från sms guld kommer innan fredag vilket klirrar gott i kassan sen ska mitt och dannes pulvet för min diet samt hans träning komma i morgon som ska ämtas utt. Som sakt för säker 1000000 så ska kg bort nu och det ska bli stranden 2011.

Inga kommentarer: