26 november 2010

Mina föräldrar (Dag 3)

Min föräldrar
Mina föräldrar lever inte längre tillsammans.
Jag kommer bara ihåg dom som skilda föräldrar.
Att berätta om mina föäldrar kommer det upp mycket kännlors , Kan berätta att jag valde att bo hos min mamma när hon blev alvarligt sjuk, mycket av min barn dom försvann ihop med hennes sjukdom och mycket minnen och svar försvann när hon gick bort juni 2002.
Hon fick en strok samt var diabes sen hon var 14 år och så Hon gick bort med en större strok uttan att lida.
Dom minnen jag har av min mamma är att hon var snäll omtänksam , en livlig mamma mycket energi.
Min bild av min pappa har varit ansträngd under yngre, men tydligt bättre i dag.
Han är i dag gift och är tillsammas med samma sen 19 år tillbaka (Grattis)
Min pappa är sportig högtalad, Många järn i elden.

Inga kommentarer: