24 november 2010

presentera mig själv (dag1)

Vem är jag, ,
linda heter jag är dopt till det men dom senaste åren har man fått många olika smeknamn men ett som min man började med i början på våran resa var lille fot. Men min pappa har kallat mig för Lee.

Jag är gift några år tillbaka samma lagt 4 år och en månad vi har varit gifta, tillsammans i i 9 år och så klart förlovade då i 8 år så tiden den har gott fort fram.

Jag har tre underbara och fina barn Cassandra som är 3½år i dec sen har jag en son William 2 år och 2 månader sen har jag den miste som heter Maximilliam han är du 6 månader. Jag är nu mamma ledig och har då inte någe att komma tillbaka till så det är ju så klart att man ska komma in i arbetslivet.

Vi har haft 2 hunder som är då bland raser men som i dag som 3 barns föräldra så har vi valt att göra oss av med dom men vi träffar en av dom till och från som hon bor hos min mans pappa.

Jag är en glad tjej som gillar att planera och träffa och umgås med vänner och bekanta och sitta och myssa under en härlig varm filt med en god varm choklad .

Jag gillar att pyssla måla klippa och klistra.

Nåja det var lite om mig.... kanske ni fick reda på någe som ni inte redan viste.

Inga kommentarer: