14 januari 2011

box förbanna Kärlek till min familj.

Först ska jag berätta eller mera säga att jag är skitt förbannan ...

Våran box kort slutade att fungera i måndag morrse och så ringde jag på måndag och kortet till boxen har inte kommit fram än men dom sa mellan 3-5 arbets dagar sa den som jag sist pratade med men hon jag beställde kortet av hon sa att det skulle hinna innan helg och så nu står vi uttan kort hella helgen , inte förrens nu man fattar hur mycket man tittar på tv och med en dator och bara kanal 4 så blir det inte mycket tv kanske det är för och nakt delar.

men som nu på kvällen kan jag bara känna kärlek och myss gott man med god efterätt och barnen fick bestäma själva vad som ska hända i morgon så i morgon ska vi gå utt lite sen frå vi se vart det tar sig.

Känner bara kärlek.

Inga kommentarer: