24 februari 2011

Bepanthen


fick hem denna lilla låda för några veckor sen och jag blev super glad.
och nu så bjöd jag över lite tjejor direkt efter dagis llämning och hem till mig på med vatten och fram med fikat och så klart berätta lite och visade produkten och så mycket prat och skratt blev det och det var trevligt så det a är någe jag kommer att göra flera gånger och hoppas kanske själv att man kan få gå på någe buzz träff har nu bjudit in lite folk och hoppas att dom nu blir medlemmar som det är grattis och man får en chans att testa produkten .
Adressen till sidan www.buzzador.se ange gärna mig som ref.
Det jag själv kan säga att jag blev förvånnat när det stod att man kunde smörja på torra fläckar på kroppen tyckte den var för gletig av sig för att göra så men att smörja en röd rumpa så funkar den kanon ..

Inga kommentarer: