20 februari 2011

för mycket socker?

min töss mår inte bra kan det bro på olika saker som hon nu på kvällen måde dåligt för mycket socker och för lite mat i magen , trött het för att gå upp så tidigt för hon hör mig och maxi på morgon .försöker att vara tysta menså klart hör och märker hon att man rör sig på morgon .

Så vi håller tummarn att det var för mycket socker för lite mat och så för lite sömn hon pratade om att hon hade ont i huvodet och det kan man ju få så i morgon blir det mindre socker och bättre med mat. Och hoppas att hon mår bättre.

Nu har vi läst för dom äldre vilket är myssigt så får se om wille vill somna när boken är slut.

Vet inte varför jag bara blev ledsen eller besviken kan det bro på alla år vi har känns varandra så där 13 år . kommer ihåg när vi var unga så pratade vi om sånt här en gång men det är som sakt många år sen och nu är vi där båda två och jag trodde då kanske att det skulle bli jag som du blev du. men nej och så är det alla har ju olika tankar och känslor om allt. hoppas du har då valt den rätta .

Inga kommentarer: