10 mars 2011


allså en mjölk visade sig senare en choklad kaka i korgen ... var så jäkla sugen så nu blev det en sådan. och jag vet bella diet men vad fan det kommer senare.
Barnen är lämnade och lillen sover snart kommer mannen hem och i morgon ska vi ha mötet jag fixade så nu jäklar och jag får sitta med och då blir det inte en lung stund.
fast jag har sovit nästan 9 timmar så såg jag utt som 7 svåra år såg så trött och sliten utt sa mannen men med en kopp kaffe mår man nu fan bättre.
Funderar på att ringa min frisör och kolla klipp och tonings tid skulle vilja tona håret men fågan vad för färg är lite innen på lite rött toningt inte mycket men lite. tycekr det är så läker när jag ser. vad mera ska hända i dag städa kanske som vi ska ha mötet hemma och sen ta och reda på lite loppis saker sätta priser kanske inte vore fel .

Inga kommentarer: