4 mars 2011

fan Svergie

hur är det med sverige i dag ....

Fan är så arg för inte mer än 2 veckor sen så försvann cassi väska med kläder och allt i torsdag märke jag att wille regn byxor var bort i från väskan hur fan är det möjligt att man kan sno av någon annan eller någon annans barn , fan tänk om jag gick och tog av dig din jäkel.. är så arg inte fan har man råd med nytt hella tiden för andra snor av en.

Så säger lärarna att dom låser in sina saker inte fan kan vi göra det ... och familjeråd kommer inte att komma till förren efter sommarn men jag tror det är nu som det är vikigt när det är sånt här som händer.

Fick även reda på att det är inte bara vi som blir av med saker och det är ju lärarna som får skitt men det är inte deras fel dom kan ju inte så som klädvakter.


Vad mera som är sjuk då är saker som rör danne ... blir så arg skulle vilka skrika ått tok fan.
all skada han gör i mott danne kan då inte längre mätas i pengar .... dom kommer att komma undan för enkelt .... skulle själv vilja prata med dom högre makterna för det skulle behövas någon som kan ta tag i saker. om jag kunde göra allt i stället för danne . jag skulle inte prata i dom små ord det skulle bli f*n j*kla S*itt Stövel Jäkla.
Det är bara några ord av alla som skulle komma.
Så arg. förbannad och all väntan så skönt att det kanske är över snart.

Inga kommentarer: