13 maj 2011

ons tors fred

OKi irreterad som fan. hade skrivit ett inlägg från ons torsd och sen så hittar jag den inte och nu måste jag skriva om det.

Nåja onsdag då så vart det ett möte med kurator och med mig hade jag moste mövva. sen så vart den en lung dag med barnen var på dagis sen så var vi utte och lekte och bara var.
så hella dagen höll vi i gång.

Torsdag så var det dags att gå till jobbet, dagvården så blev det stick i fingret för cassi och sen så fick båda pojkarna sin vac för vatt koppor. sen var det bara att vara utte och cykla.

I dag är det fredag och och dagen har varit bra . Mannen fick ett sommar vik på 10 i sommar som han troligt viss kommer att tacka jag till om det är en bart dag.

SEn så har då vi nu varit och handlat och barnens farmor var barn vakt så nu ska vi ta os ett glas vinn och sen blir det kudden för min och gubbens del för det är en dag i morgon med.

puss och god natt

Inga kommentarer: