26 juni 2011

försäkringsbolag /barnförsäkring

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13230660.ab

Ärligt tallat hon övervikigt nu får man fan ge sig.

Vill bara säga att ni som då inte har ne barn försäkring skaffa en på en gång även om det inte är den bästa eller högsta men att ha en är då det bästa du kan ge till ditt barn och som familj. Vi trodde och det tänker nog ni med att deta här med allvarliga sjukdommar inte händer en själv eller att man kanske inte behöver ha någon fösäkring för det händer kanske inte någe på säga 50 år men tänk sen om det händer dig någe då har du någe trygghet att falla på.


jag är i dag otroligt tacksam att vi har en barnförsäkring på alla 3 barnen. och det kommer att bli något till våran räddning idenna svåra stund.
Nu är man mera insatt och tycker att fösäkrings bolaget har för mycker regler och punkter men men .

Jag skulle då alldrig gå gradvid uttan en fösäkring, jag skulle ta mig till 5 min efter att skaffa en efter at man har född den lille. för det kan hända så mycket under 9 månader i magen och det kan hända så mycket under förlossningen och det kan hända så mycket i den rikigta världen.

Titta på våran sitvation vi har cassi som har leukemi och där får vi ersätting från nu,
Vi ska nu anmäla maxi för hans cp- skada men se hur allvarlig den är vet vi inte förrens senare.
och då kanske vi har rätt till mera ersäting från dom båda. men se hur vikigt det är om det inte händer någe så har ni någon men om man inte har någon och så händer det någe så står man där uttan någe rätt till någe.

Inga kommentarer: