29 juli 2011

änu en tidig morgon med ingen ork och ingen energi. har börjat trömma igen har då inte gjort det på flera månader vilket har varit skönt men nu drömmer jag näst till hella natten och jag vaknar flera gånger tack var det i dag drömde jag om någe gammal hus som var ner gräft och på byggt mera uppåt och när var det en skola för för barn och där fans det 90 st som bodde men det var dörrar överallt och det var läskigt mer som drakula aktigt.  mitt i allt kom min lilla syster och jag mins att jag frågade henne om pappa och mommo var hemma än och tog hand om skolan och det var dom någon stans i under jorden så konsig skola. och läskig var hellt dyngsur när jag vaknade,

06.19 nu i dagarna 3 har då maxi vaknat.  Men i dag ska vi till barnens hus och kolla dom har lite rea.

Inga kommentarer: