22 juli 2011

Har inte rikigt någe att skriva.

Det jag kan komma på är att alla då säger jag då ALLA pratar eller skriver om att det åskade som bara den i natt och jag kan ärligt säga att våran familj har då inte hört eller sätt någe under hella natten.

Vi har sovit som stockar allihopa.

I dag är det fredag och inget sjukhus besök och inge under helgen nästa gång är det på måndag.
men hon är då lite röd där skalbaggen har suttis så jag hoppas det inte blir värre än så .
Får se vad läkarn säger på måndag.

I dag vart det en vända till farfar men träffade honom inte så mycket för han håll på med en annan stuga så får se om vi kanske träffar honom snart nog. sen vart det bad för barnen när vi kom hem för det var så kvaft och så varmt samt regn i luften.

Det som har gjort lite att jag inte har bloggat är mitt spelande som jag sitter och gör på fb försöker slå mina rec samt min mans och nu leder jag denna vecka får se vad det blir i näst kommande.

Inga kommentarer: