10 augusti 2011

cassi på sjukan och sen nu mannen

så nära men ändå långt kvar.,,

nu vill jag bara åka hem hennes värden låg på 0.4 så nu hoppas jag at det set bra utt i morgon bitte för nu är min man på akuten med sin mamma och hans syster är hemma hos oss och passar pojkarna,.
Vet inte vad det är som har hänt rikigt men han har tydligen mått väldigt illa och kräks många gånger och hans balans sinne 'r inte hellt oki så bästa för honom är att kolla upp det , och det som kan ligga  baka allt deta kan vara hans onda nacka sen 1 månad tillbaka men mycket ursäter och semster så har han då inte gått... önskar mera at jag var hemma så jag kunde ta pojkarna , tän sen i morgon bitta när dom vaknar så kanske dom blir rädda när inte danne är hemma och det är dannes syster som är där och tar upp dom.

så denna natt kommer det inte bli många timmars sömn så nu mer 'n någon sin vill jag åka hem.


så nu slår kl 00.00 ch jag kan inte äns komma hem än för att ta hand om mina pojkar.

Inga kommentarer: