9 augusti 2011

fan vad tiden går sakta har då inte varit uttanför rumet sen igår och lämnade brickan samt hämtade kaffe.
och nu är kl 13 och ho mår illa till och från men nu kissar hon massor så hon ligger bra på det så jag önskar att kl var efter 18 för då är högdosen över och snart ska hon få för illamående och jag hoppas hon snart är är på benna och springer runt i korredåren samt vill leka eller rita men sådan blir det inte nu,,

Nu ligger vi i varsin säng och kollar eller surfar på daorn mer än så är det inte.

och jag förstår att det är tråkigt at läsa om deta samt allt på fb men jag måste få skriva av mig,

Det är svårt för andra tt förtå som alldrig är så här på sjukan och har någon allvarlig sjukdom. ochsen dom små lida och inte kunna göra någe och sen när läkarna inte tror rikigt på en men jag känner ju min dotter bäst ... så man får ju stridda mycket för dom i bladn ska förstå.
Men nu sover hon och hon har inte mofin droppet kvar så nu kör vi bara alvedon så jag hoppas det med gör att hon slipper må illa för i kväll måste hon få isej tabletten.

Inga kommentarer: