2 september 2011

Grattis till mig!

Vilken start på sin födelsedag.

kl 5 i morsse så kom cassi och sa att hon hade ont i magen och ville ha magmedecin och sen gick hon på toa direkt efter in på rummet och skrek att hon mådde illa in sprang då daniel efter det så fort tiden och allt.
ringde till barn avd fick då komma in efter det har det hänt och annat.

Nu kl 13.30 är det abulanas för cassi och danne för hon mår så dåligt. behöver få morfin drop för magen, hennes tillstånd är inte det bästa.
Vad är det hon har fått då?

Hon får peg i bennet /spruta i benet) varannan vecka och efter dom 2 sista har hon mått så dåligt men nu sa dom av proverna i dag att hon hade någe infektion i spuksportskörteln i magen som är någe med och blir hon värre så är det då inge som rikigt har sakt hur det kan bli eller sluta.
Så hennes bästa är att åka till uppsla där dom kan sånt här bättre än i etuna.

Så jag hoppas att hon snart blir bättre. våran sessa. Varför drabbar deta små barn som dom här tuffa man har lärt känna.


Till någe annat så är det min födelsedag och den skitter jag i. men jag har då en under bar son som fyller hella 3 år som vi skulle ha kalas för men som nu blir inställt på grund av deta. vill verkligen inte göra honom besviken men det är inte lätt att ha ett smail på läpparna när man vet hur är det är med cassi. och jag har då ingen ork till ett kalas nu. Så han ska få ett dunder kalas när det är bättre här hemma.

Min älskade son.

Så i stället blir det en resa till uppsala med saker till både danne och cassi så dom klara sig och vi vet ju inet hur länge dom behöver stanna.

1 kommentar:

JAG sa...

Jag blir verkligen ledsen när jag läser om detta! Hoppas allt blir bra snart med alla och att Wille får sitt kalas ;)