18 november 2011

Det blev inge.

Vad det är trött samt allt ,,, var och kollade på bil medans farmor satt barnvakt till dom äldre. men så klart var den hög men inte stor nog . i dag tog vi beslutet att familje bil måste det bli, av olika anledningar. Men det är svårt att hitta en som ser snygg och allt annat klaffar.

Vi kom hem sent men vi fikade lite med farmor och så fick barnen läsa en bok och sen lägga sig . vi gjorde en pizza i ungen och fram med Apotekarnas julmöst ,,, första glaset för denna vinter. måste säga att det är skönt att det inte är snö till knäna och inte 10- ute, men det kommer säkert som ett brev på posten när snön och kylan kommer.

I dag har jag även lagt ett skam bud på en vagn får se om vi får någe svar eller inte. men hur långe brukar ni ha annonser ute innan ni går ner i pris?  Så i morgon ska vi lägga ut våran vibe på blocket och hoppas den försvinner från så fort det går så jag kan skaffa en annan vagn.

Sen måste jag säga det är svårt att hitta fina jul saker som kommer att passa hemma hos oss. men skamden som ger sig så ska jag hitta det jag söker.

Inga kommentarer: