6 februari 2012

Jag vet att det blir väldigt tråkig blogg, ena veckan är allt bra och sen blir det tråkigt och jobbiga inlägg men det är min blogg och ingen behöver läsa om man inte vill se alla sidor hos en,

I dag var det som att komma upp till Akademiska sjukhus till ett tomt skal. Inga leksaker inge vanlig matvagn inga CHIPS och cassi som var så sugen. Så vad ska man hitta på under dom näst kommande dagarna.

En klump i magen och tårarna som ligger och trycker på vill bara gråta men nu kan man inte visa cassi att man är ledsen vist är det bra att dom får se när man är ledsen eller glad men jag ska ju vara den stöttande mamma inte det gråtande. Vad lätt det hade varit om man bara var vi kunde hella familjen varit samlad men jag vill inte att våra pojkar ska näst till växa upp på sjukhus dom har ju sitt liv. Men vi är hel som en familj.

Ljust nu känns allt så mörkt och kallt allt tar sådan tid så man tror att man alldrig får komma hem men jag vet att vi kommer att få åka hem men det känns så långt bort. Men jag får väll tänka att det är näst sista gången och jag hoppas att vi aldrig behöver komma till denna avd igen någon sin i hela hennes friska liv framöver.

Idag är det bara en skitt dag.

Inga kommentarer: