9 mars 2012

Vagnar.



Stokke Xplory
Jag tror man antingen hatar eller så älskar man denna vagn. Jag bara älskar den ljust för den är annorlunda den är inte som andra vagnar och så färgen är så snygg man kan ha den från babys till dom är över 102 cm långa vilket är runt ca 4 år ålder samt tar den 20 kg i sitt delen och det är bra med vikt. Min minsta skulle sitta som kungen i denna den har allt och lite till.

Brio Go 
Första gångerna jag såg denna så var min första tanke om handtaget verkligen var skönt att hålla i . Är den stor när man fäller ihop den eller blir den liten och jag har nu sett denna i verkligheten och gillar allt med den.
Färgen är snygg ihop med den vita ramen.

Orbit 
Ufo vagn kanske man kan säga  Men jag gillar vagnar som folk vänder sig om på gatan. vill säga att man vill synas. Vet själv när jag såg bugaboos donkin första gången fan vad man stirrade. Och den gillade vad man såg. Denna kan man snurra och fixa och dona så denna skulle med vara en vagn att få testa och klämma på. 

Som sakt vagnar man syns med gillar jag skarpt. Och vi alla har olika smaker och tur är nog det.!

Inga kommentarer: