10 juli 2012

Barn , Barnvagns ångest

Mina tankar och ingen håller med.

Sista barnet sista babys , sista babys magen, sista babys kläderna. Sista BARVAGNEN

Jag har så svårt att släppa att barnen blir äldre och inte längre behöver ha barnvagn så mycket längre.
Mannen har tröttnat på mina barnvagnar. men jag kan förstå det men det har ju blivit min hobby kan man säga vilket är då mannens träning för honom. Jag gillar att testa nya vagnar och köpa och sälja och surfa om info om olika vagnar. Lika gör ju mannen om allt med lyft och tyngder till protein dricka och allt där i mellan

Hans hobby kostar den med för allt man ska ha och vill ha.

Men min kanske märks tydligare,
Alla vagnar vi har haft har vi näst till alltid gott plus minus noll eller till och med plus på visa,
Varför då klaga. ?

Finns en sida på fb om barvagnar och många där har en eget konto för sina vagnar där då fruarna får helt och hållet bestämma om köp och sälj, detta vore en dröm att få ett litet konto där man för röra det som man vill.
Utan att mannen lägger sig i eller behöver än's lyssna om allt som rör barnvagnar och tillbehör.

Detta inlägg kanske många tycket är töntigt men som sakt detta är min hobby vad är din?
Kanske shopa väskor kläder vad vet jag men döm mig inte.

En ångest känsla inom mig. 

Inga kommentarer: