11 juli 2012

God morgon denna onsdag morgon.

Cassandra har blivit snorig och det ogillars massor. en sj är konstig i halsen och lite små snorig, så vet inte vad det är som gör det eller om det är någe på ge, men det hoppas jag vekligen inte, vill inte bli sjuk har inte tid eller lust. så jag hoppas detta passerar oss snart.
I går blev det inte mycket gjort sate ihop cassis expetrions hyllan så hon fick lite mera för varing. och i dag ska jag försöka sätta ihop våran nya byrå i malm så få se hur det går med tre barn som är nyfikna.

Annars är det som det ska hemma. plockar städar lagar mat som en hemma fru.
Så jag är trött med efter att barnen har gott och lagt sig. men maxi hade en jobbig dag i går var trött grinig slog sig hella tiden. så han somnade på soffan i går med mig. sen bar jag över honom till sin säng.
SÅ får se om det händer någe roligt dag eller en vanlig dag.

Inga kommentarer: