18 juli 2012

Vi kan!

redan onsdag och lika konstig känsla är det varje gång.

I morse kom då mommo över på en kopp kaffe samt syrran kom strax efter så lite glass och frukt och kaffe så gick vi alla utt och lekte i sandlådan och vidare till morfar jobb som ligger ett sten kast från oss och hälsade på.
Gillar att hänga med mommo,

Nåja nu har vi bara haft slappt tid hemma mannen kom inte hem på lunchen så dagen känns väldigt lång längre än vanligt vill säga. *Så nu vill jag bara att han kommer hem så jag känner mig hel.*
Jag mår bäst är mitt bästa när jag är med Daniel, jag kan inte tröttna på mannen .
Fast vi båda känner så , oftas så klara man inte av att gå ihop 24 timmar men vi gör det vi mår som bäst när det är vi, annars känns det galet så när vi inte är ofta så bråkar vi ofta mera än är vi är ihop.
Vi trivs i varandras sällskap, Älskar min man.


Inga kommentarer: