16 juli 2012

god morgon... Här är det vakna med tuppen för oss . vi går upp före mannen, och mannen som ska ändå jobba. nåja i går var det måndag och stick i fingret vi har då inte fått komma varannan vecka som vi kanske kan man resa med buss i dag är inte billigt, Shopping biljet för mig kostar 34 kr räcker då i 3 timmar.
SEn bara för jag har 3 barn så får man betala för det tredje barnet fast alla mina är under 7, deta har då aldrig tidigare hänt att jag har behövt betala för cassi men både ner till stan och han på stan ville se biljet för cassi. så för att vi ska komma fram och tillbaka till dagvården så kostar det 34+24 för cassis biljet. varje måndag. Var så arg.

Nåja allt på sjukan gick bra. vi åkte direkt hem som vi har varit eller är lite små snorigt men inge mera än det.
Men efter att mannen slutade jobbet så tog vi och packade in oss så drog vi till västerås för att kolla på bil men den blev såld framför näsan på oss. nåja inge fara med det. Vidare till Media market för att kolla in en tv med inbyggd dvd till pojkarnas rum, då kanske man kan få tillbaka våran tv så det fick följa med en tv och väg fästen samt två filmer och ett ds spel.

Vi stannade på america pizza och där stod jag säkert i 45 min och väntade för att våran första pizza blev inte helt genom stekt på köttet och det försökte chefen dölja med mycket sås på men som jag hörde och såg så bad jag om en ny ytterligare en kvart tog det för det. men två sallader som plåster på såret.

Väll hemma så åt vi sen ner med barnen direkt i sängen.

I dag är det tisdag och alla barn får vara hemma i dag kommer Camilla över.
Sen får vi se vart dagen tar oss

Inga kommentarer: