25 juni 2013

Vilsen i värden vilsen i mig själv, Vart tog min trygga jag vägen? Bort med vinden borta med ??

Jag har känt mig vilsen inom mig , har inte känt igen mig som jag då är Linda med själv skänsla.
Borta med Vinden. Men jag ska hitta mig igen . vänta bara jag kommer tillbaka starkare och vet vad jag vill.

Många tankar går ljust nu runt i huvudet. allt från barn till jobb till Ekonomi. Tänkt om allt stod skrivet någon stans hur allt skulle gå till här i livet. att man bara kunde läsa sig till hur ens liv ska börja och hur den ska sluta.
Att leva utan att veta är jobbigt.

Men en sak är jag 100 på är att jag älskar min man och mina under bara barn och med dom vid min sida så klarar jag allt. Och så klart mina familj och mina vänner.

Jag hoppas denna mardröm snart är över och för alltid. och jag hoppas vi kan stänga denna bok och börja på en ny.


Dröm om morgondagen, 
Minns gårdagen 
Lev i dag.


Inga kommentarer: