25 augusti 2013

en vanlig måndag.

god morgon ... måndag och den första riktiga måndagen för i dag lämnas cassi på skolan vilket är konstigt att ha pojkarna hemma bara, men det blir väl en vanna det med tillslut,

så i dag blir det en lugn dag camilla och farmor kom över i går för mannen har fyllt och jag fyller snart så vi bjöd på lite mat och bara hängde. så lite smått och gott av camilla och så pengar av farmor så jag kan köpa mig en symaskin så denna vecka så ska jag titta och köpa en så man kan börja sy saker till husvagnen och hemma.

Det var så roligt att få träffa c igen. så mycket att prata om så nu får vi snart träffas igen när wille kille fyller år.. så nu måste man börja funderar på det oxå att hans kalas blir lyckat. så men det är mycket nu framöver för oss som familj vilket är roligt och samtidigt är man trött fast man inte går till någe jobb, men det kan ju vara det som gör en så trött är att vi inte gör någe mera en vardags sysslor och lämna och hämta , men det blir nog bättre.

Jag stod med Cassandras skyddänglar i lördag i vilsta och där höll Dianamilen för 25 gången så det var många år och dom hoppas på många fler. men det gick bra så 1500:- fick vi ihop så det vara roligt sålde mest stora samt örhängen. och barnen var med under dagen vilket var ännu roligare.

Inga kommentarer: