28 augusti 2013

pengar rullar in det går bra nu!

god morgon vaknade säkert ett kg lättare på huvodet, i går fick mannen bli frisör och ta ur alla mina löshår slingor vilket var ca 150 st, så det tog ca 1½ timme och ta ur alla och i o med det så har mitt hår blivit mycket tunnare men som jag fick behålla mera hår denna gång så kommer mitt växa ut fort nu. så jag är inte orolig, 

Ni har väl hört petters gamla låt. Pengarna rullar in, det går bra nu!
I går fick vi hem våran rapport om tvätt maskinen och kortet kostade med jobb 5100:- vilket då inte är värt att laga men att tvätta går än på den, men ringde till if och då pratade danne ca 3 min och fick bara berätta hur gammal och vad dom hade för dom på tvättmaskinen så innom dom närmaste dagarana får vi pengar för den ½ av vad vi gav för den. så tack för det. sen händer det andra saker som jag skriver om lite senare. 

i dag är det som sakt torsdag och cassi ligger med huvod värk så hon blir hemma så det inte blir värre så kanske vi orkar åka till leos busland i morgon som Barncancerförenningen har fixat. så dom andra två för börja kl 9 i dag så får man hämta kl 14, känns lite bättre. 

Inga kommentarer: