25 november 2013

Måndagen är här och ett möte med Ams är det på agendan i dag. både laddad för det samt ångest känsla men ska gå ditt med axlarna högt och komma ut på samma sätt.
Mannen min jobbar kväll så han åker snart till jobbet, han har fixat med bilen i dag ringt om servis och besiktning. så nu ska vi lämna in för servis på fredag så jag hoppas fel medelandet försvinner och jag hoppas det inte är någe allt för dyrt. men sen så kommer farfar över för att passa dom medans jag är på mötet .

Men jag hoppas det inte är mitt fel att alla fel kommer upp som jag övninings kör och får lite motor stop så får se hur det blir kanske får skaffa bil nr 2 för att danne ska ha en annan bil att köra med till jobbet. jag önskar bara han kunde få stanna där han är för att han sj ska få veta att han har en plats som är hans men det får man nog vänta på. För då vet vi om vi ska skaffa en bil till eller inte som blir en pendlar bil.
och kanske en vanlig bil utan automatisk handbroms samt kanske inte har så mycket elektronik saker som kan sättas i gång.


Inga kommentarer: